Pomoc komputerowa online, informatyk online
Szczególnie w czasie epidemii Covid-19, oferujemy możliwość zdalnej pomocy online (na odległość, poprzez tzw. połączenie zdalne) w rozwiązaniu problemu z komputerem. Taka internetowa pomoc komputerowa czyli zdalna naprawa komputera to przede wszystkim wygoda: przyspiesza naprawę oraz obniża koszt usługi, gdyż serwisant nie musi jechać na miejsce awarii, a naprawa zwykle może zacząć się bezpośrednio po kontakcie telefonicznym. Naprawa komputera online jest tak samo skuteczna jak naprawa bezpośrednia. Naprawa zdalna jest usługą płatną z góry poprzez BLIK (przelew na telefon, księgowany natychmiast 24/7) lub przelew ekspresowy (15min, 24/7), cena 150zł/1H, dane do przelewu są podane na dole tej strony w ostatniej zakładce. Zadzwoń i opisz problem telefonicznie, aby uzyskać dokładną wycenę, lub przeczytaj więcej niżej, bądź – jeśli znasz już procedurę – przygotuj się od razu, pobierając wybrany program:
- UltraViewer PL [TUTAJ] – pobierze się program, który należy zainstalować na domyślnych ustawieniach, a następnie kliknąć na Pulpicie nową ikonę UltraViewer, i podać na prośbę zdalnego informatyka ID i hasło, jakie się pojawi
- lub AnyDesk PL [TUTAJ] – pobierze się program, który należy kliknąć PRAWYM przyciskiem myszy, z menu wybrać „Uruchom jako administrator”, potwierdzić, i podać zdalnemu informatykowi wyświetlony numer;
- lub, jeśli używasz przeglądarki Chrome, i jesteś w niej zalogowany na stałe, użyjemy Google Remote [TUTAJ] – wejdź i kliknij Generuj Kod, o który poprosi Cię zdalny informatyk. Nic innego nie musisz pobierać.
Pomoc zdalna naprawy komputera polega na podłączeniu się serwisanta do komputera Klienta przez Internet. Klient musi pobrać program dostępny [TUTAJ], aby zainicjować połączenie, które jest jednorazowe, zabezpieczone zmiennym hasłem. Po naprawie serwisant nie ma możliwości ponownego połączenia się z komputerem Klienta bez podania przez Klienta nowego hasła. Klient przez cały czas widzi działanie serwisanta – mysz przez niego poruszana przesuwa się na ekranie, ale może on też w dowolnej chwili zerwać połączenie
Aby pomoc zdalna mogła być udzielona, komputer musi spełniać łącznie dwa warunki:
– uruchamiać się w trybie normalnym
– łączyć się z Internetem.
Jest to więc idealny sposób na rozwiązywanie problemów z ustawieniami i konfiguracją programów, oczyszczaniem komputera, instalacją sterowników, pocztą, sprawdzeniem zabezpieczeń, aktualizacją systemu, usuwaniem Adware (tzw. reklamiarze, złodzieje wyszukiwarek itp.) oraz wszelkich innych problemów związanych z codziennym wykorzystywaniem generalnie sprawnego komputera lub laptopa.
– kontakt telefoniczny z Państwa strony i zgłoszenie problemu;
– ocena przez serwisanta, czy problem kwalifikuje się do pomocy zdalnej;
– wysyłka przez serwisanta na Państwa adres mailowy podany w rozmowie linku do programu lub pobranie go przez Państwa samodzielnie [TUTAJ]
– WYKONANIE PŁATNOŚCI, najlepszy jest BLIK z aplikacji bankowej, zwany też „przelew na telefon„, lub przelew ekspresowy księgowany w 15 minut 24/7 (taką opcję posiada każdy bank)
– pobranie, zapisanie, zainstalowanie i uruchomienie programu przez Klienta i przekazanie serwisantowi w rozmowie telefonicznej danych niezbędnych do połączenia wyświetlanych przez program, czyli IDENTYFIKATORA oraz HASŁA. Dane te są jednorazowe i zmieniają się dla każdego połączenia;
– połączenie komputerów i rozpoczęcie naprawy;
– Klient widzi proces naprawy, a na końcu razem z serwisantem weryfikuje czy komputer został naprawiony;
– zakończenie połączenia.
1. Podczas całej naprawy zdalnej widzą Państwo co robi serwisant. Cały proces naprawy komputera może być przez Państwa obserwowany, a samo połączenie w dowolnym momencie przerwane.
2. Serwisant nie ma możliwości wznowienia połączenia zdalnego bez ponownego podania przez Klienta hasła, które przy każdym uruchomieniu programu zmienia się.
3. Podczas naprawy Klient może poprosić o utrzymanie kontaktu telefonicznego i żądać wyjaśniania kolejnych kroków naprawy.
- Naprawa zdalna jest usługą płatną z góry. W sytuacji nierozwiązania problemu, opłata jest zwracana. Na usługę może być wystawiona faktura.
- Standardowy koszt usługi trwającej do godziny czasu to 150zł
- Płatność można wykonać najszybciej poprzez aplikację bankową Twojego banku na telefonie, a w niej przez system BLIK lub funkcję „płatność na numer telefonu” 609804366, opcjonalnie ręcznie wykonany przelew ekspresowy na numer konta w mBank: 90114020040000300263965134, OpenService Tomasz Pajączkowski,
ul. Iskry 31/2, 01-472 Warszawa
Zapraszamy do korzystania z usługi naprawy komputera poprzez połączenie zdalne.
SZYBKI KONTAKT :
609 804 366 (24h/7dni)
info@openservice.waw.pl
LOKALIZACJA:
Konarskiego 3
(wejście od Powstańców Śląskich)
50m od Ratusza Bemowo
[szczegóły, mapa]
GODZINY OTWARCIA
Pon – Śr – Pt:
Dyżur: 9:30-11; reszta dnia: też, ale zadzwoń wcześniej lub zamów wizytę z dojazdem
Wt – Czw:
Dyżur: 16-18; reszta dnia: też, ale zadzwoń wcześniej lub zamów wizytę z dojazdem
Sob. – Niedz. – święta:
Tak, ale zadzwoń wcześniej lub zamów wizytę z dojazdem
REGION DOJAZDU:
Warszawa oraz zachodnie miasta i gminy
Zaproś nas i pozwól sobie pomóc terminowo, pewnie i fachowo.
Szybko rozwiążemy Twój problem z komputerem, laptopem czy siecią pokonując każdą nagłą awarię.
Zadzwoń, pomożemy: 609 804 366 – zapraszamy 7 dni w tygodniu.
Comments are closed.